انا كنت مع خطيبي في الوكنا ريحين مشوار وبساله احنا فين قلي احنا في السيده نفيسه قلتله دي جميله اوي وسألته هي جانب السيده زينب
انا كنت مع خطيبي وروحت السيده نفيسه
انا مع خطيبي وكنت في السيده نفيسه
دخول مسجد السيده نفيسه والدعاء للمريض بالشفاء ودفع صدقه فيه
فإن رأى كأنّه دخلها من أيّ باب شاء، فإنّهما عنه راضيان، فإن أى كأنّه دخلها، نالت سروراً وأمناً في الدراين، لقوله تعالْى: " ادخُلُوهَا بِسَلامٍ آمِنين " .






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه