وحلمت انها عايشه وطلعت من المقابر ولبسه عبايه سودا ومتوسخه وجت البيت وبتقولي انا كنت ف غيبوبه وبعد مانتو مشيتو من المقابر مش صحيت غير ع حاجه بتقروسني وبتقولي قومي وانا حضنتها وقالتي انتي اللي مقصره فيا وقعدت اعيط ودخلت الاوضه علشان مش دقه وبعدها لاقيت ناس داخله بسبت علشان تقولها حمدلله ع السلامه ياام فتحي
ن رأى ميتاً معروفاً: مات ثانية كان لموته بكاء من غير نوح أو صراخ، فإنّه يتزوج بعض أهله فيكون فيهم عرس، وإلا مات من عقبه إنسان. وكذلك إذا كان لموته صراخ أو نوح أو رنة مما يكرهه أصله في التأويل.






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه