حلمت اني قاعده وابويا الله يرحمه داخل عليا روحت عملت اني نايمه عشان ميقوليش بتلعبي في الموبيل وكنت هقع من علي الكنبه راح ساندني وقعدتي كويس وصلى جمبي وانا اتحركت من قدامو عشان مبقاش قدامو وهو بيصلي
فإن رأى كأنّه يصلي في جماعة مستوية الصفوف، فإنّهم يكثرون التسبيح والتهليل، لقوله تعالى: " وإنّا لَنَحْنُ الصَّافّونَ وإنّا لَنَحْنُ المُسَبِّخون " . فإن رأى كأنّه ترك صلاة فريضة، فإنه يستخف ببعض الشرائع






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه