كنت بشتغل في نع وكان فى شخص دايما يبصلي واتقدملي وبعدين عملت مشكله معاه وجالي بعدها بشهر في الومكنش بيبص في وشي ولا عليا اصلا فزعلت
كنت بشتغل في نع وكان فى شخص دايما يبصلي واتقدملي وبعدين عملت مشكله معاه وجالي بعدها بشهر في الومكنش بيبص في وشي ولا عليا اصلا فزعلت
ومن رأى أن شخصا غريبا قد عاش فإنه استقامة أحوال ذلك الميت.
شاهد فيديو التفسير الصحيح