حلمت ان حصلت على مجموع ٩٧٩ و لم أستطيع دخول كليه الصيدليه التي ابها لان التنسيق كان عالى و حلمت ان زميله لى قد دخلت بيطرى و كانت شاطره جدا و بتذاكر جدا
رأيت انا جبت 70 اهلي فرحانين وانا شويه فرحانه
حلمت ان عبدالرحمن نجح ف الثانوية العامة وجبنالوا الشهادة وكان هو مغمض عنيه وأحنا الي بنشوفها وكل منشوف ماده نلاقيه نجح فيها
حلمت ان ولد صاحبنا نجح ف الثانوية العامة وجبنالوا الشهادة وكان هو مغمض عنيه وأحنا الي بنشوفها وكل منشوف ماده نلاقيه نجح فيها
والعامة ملائكة العذاب
(ان كنت تراها أنها بالفعل أفضل اجابة اضغط





























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه