حلمت اني روحت ازور جدتي متوفيه وابويا بس لما رحت لقيت اخويا واقف في القبر من غير الكفن علي اساس انه ميت بس قالي انه ج وشوفته بيعري واحد جمبه عايز ياكله بس مشيت ورحت اجبله اكل وسالته عن ابويا قالي راح يقعد بىحته في حته تانيه وانا عايز امشي من هنا
وكذلك إن رأى في منامه كأنّ القبور قد انشقت، والأموات يخرجون منها، دلت رؤياه على بسط العدل، فإن رأى قيام القيامة، وهو في حرب. نصر. فإن رأى أنه في القيامة، أوجيت رؤياه سفراً، فإن رأى كأنه حشر وحده، أو مع واحداً آخر دلت رؤياه على أنّه ظالم، لقوله تعالى: " احشُرُوا الذِينَ ظَلَمُوا وأزْوَاجَهُمْ " .






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه