كان فى دوده كبيرة لونها بنى وبيجرى وراها اطفالها الديدان الصغيره لونهم بنى مثل الام ولكن هناك واحده تخلتف عن اخواتها نصف لونها بنى والاخر ابيض وكانوا بيجروا بسرعة رهيبة فى بتنا وانا كنت بجرى وراهم عشان اموتهم ودخلوا اوضة النوم بتاعت بابا ونا لحقت وموت الصغيرين كلهم وكنت وانا بموت فى الدوده الصغيره اللى نصفها بنى فى ابيض طلعت دم فى الاوضه وللاسف معرفتش اموت الكبيره مامتهم هربت منى
ومن رأى أنه بنى في السماء بناء من الآجر والجص يدل على أنه يكون مغرورا في الدنيا.






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه