أول مره أكدا حلمت أن امي ولدت طفله والطفوله دي فيها حاجه غريبه كل لما تتخبط ف حاجه او تنحرف او تلمس حاجه بتموت بس باختلاف أنواع الموت لو احترقت بشوفها تسيح لو حاجه وقعت فقيها بتتفسم نصين وكانت مماتي خاطلتني تمسكها عشان محصلش حاجه اه وكل اما توم كانتبترجع تاني مش عارفه ازاي اه وفي مره ماتت فيها ف فرح معلومه ان انا وخواتي ومماتي فلسنا ماما تحمل وتجيب ولد لأن أخويا ولد وحيد
وقال ابن سيرين موت الولد أمان من عدو وحصول ميراث وموت البنت رجوع عن أمر فيه سرور وموت الوالد تحير بسبب معيشة وموت الوالدة عدم وصول إلى مقاصد وحصول هم وحزن.






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه