حلمت اني كنت ف البيت عند نور بس معرفش اي الوداني هناك وبعد كده باباه جمع كل عمامو وعيال عمامو ومجموعه من صحابه كانوا موجودين بعد كده باباه نده عليا وقالي ابعدي عن ابني انا ابني لسا صغير وانتي صغيره وفضل يزعق ويقولي انتي بوظتي ابني وبلا صياعه راح واحد صاحبه ضحك راح زعقلو وقالوا بتضحك علي ايه بعد كده مامت نور كانت ف المطبخ ف دخلتلها واغمي عليا راحت ندهت علي نور وقالتلو هاتلها فوطه ف جاب الفوطه سابها علي رجلي ومشي بعدين فوقت طلعت خدت موبايلي من بره ومشيت وفالاخر نور كان مدايق اوي وبيعيط ورافض اني ابعد عنه وانا كنت بعيط جامد ونور ده الشخص الي بحبه
والبكاء: بالعين ضحك وفرح. وإن كان معه عويل أو صراخ أو رنة، فهو مصيبة وترحة.






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه