جاي لي شخص في اليقول ليا انو انا وشه منور وانا اسلتو منور اذيا قال ليا انت في وشك نور عمرى ماشوفتك النور دار في حد انا سالتو في الأوى منور هو انا فيا حاجه قال ليا مش عارف بس انت وشك كله نور جميل
ومن رأى أن جماعة دفنوا شخصا فانهم يتعصبون على هلاكه ولا خير في الدفن جملة كافية.






























إن الله أعلى و أعلم وأدرى ومانحن سوى موقع لعرض ماتم جمعه من الأنترنت ولانؤكد صحة ماتم جمعه